باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

عرضه جک تخلیه با دو دنده پنج از سوی شرکت پارس موازین

جک تخلیه یا تراک دامپر وسیله‌ای مناسب جهت تخلیه کامیون‌ها و تریلی‌ها می‌باشد و هر جا تخلیه سریع محصول مورد نیاز باشد، جک تخلیه اولین انتخاب است. یکی از مشکلات جدی که ممکن است بعضی از مشتریان در هنگام استفاده از جک تخلیه با آن مواجه شوند تخلیه کامیون‌ها یا تریلی‌های با طول غیراستاندارد است. بدین معنی که ممکن است هنگام بالا رفتن جک تخلیه، انتهای وسیله نقلیه با دیواره حوضچه برخورد کرده و فرایند تخلیه با مشکل مواجه گردد. از آنجاییکه در سال‌های اخیر تردد کامیون‌ها و تریلی‌های با طول غیراستاندارد در ناوگان حمل و نقل کشور افزایش یافته، این امر بسیاری از مشتریان را با مشکل مواجه کرده بود.

شرکت پارس موازین به منظور تامین رضایت و منافع مشتریان خود، اولین و تنها شرکت در ایران است که در جهت رفع مشکل فوق گام برداشته و جک‌های تخلیه تولیدی خود را با دو سری نگهدارنده چرخ (دنده پنج) عرضه می‌نماید. بدین ترتیب که بر روی پلاتفرم جک تخلیه دو سری دنده پنج به فواصل متفاوت نسبت به انتهای پلاتفرم تعبیه شده است که متناسب با طول انتهایی وسیله نقلیه، دنده پنج مناسب برای نگهداری چرخ و جلوگیری از لغزش آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است شرکت پارس موازین افتخار دارد از سال 1379 به عنوان تولیدکننده جک تخلیه با استفاده از محاسبات مهندسی و دانش روز دنیا در خدمت صنعت باشد.

مزیت لودسل دیجیتال نسب به لودسلهای دیگر در آزمون استاندارد 10274

شرکت پارس موازین تنها شرکت در صنعت توزین کشور می‌باشد که در باسکول‌های تولیدی خود از لودسل‌های دیجیتال استفاده می‌کند. یکی از مزیت‌های بسیار مهم لودسل‌های دیجیتال شرکت پارس موازین عدم نیاز به عملیات زمان‌بر و طولانی گوشه‌گیری و تنظیم پایه‌ها می‌باشد. چراکه در لودسل‌های دیجیتال تنظیم پایه‌های باسکول (گوشه‌گیری) بدون نیاز به گذاشتن مقاومت در جانکشن باکس و تنها از طریق انجام تنظیمات از طریق نشاندهنده قابل انجام است.

با توجه به اینکه با اجرای آزمون بر اساس استاندارد 10274 زمان محدودی برای آزمون هر باسکول در نظر گرفته می‌شود و با افزایش زمان، هزینه‌های آزمون افزایش می‌یابد، لذا استفاده از لودسل دیجیتال سبب می‌گردد که باسکول نیاز به عملیات طولانی گوشه‌گیری نداشته، در نتیجه زمان آزمون کاهش یافته و از افزایش هزینه‌های مشتری جلوگیری می‌شود.

نشاندهنده D410

آیا می‌دانستید نشاندهنده D410 صرفا یک نشاندهنده نیست و می‌تواند نقش یک کنترلر را نیز بازی کند؟
نشاندهنده D410 محصول شرکت فیستر واگن بیلانشای است. این نشاندهنده این قابلیت را دارا می‌باشد که با نصب یک برنامه نرم‌افزاری بتوان آن را به یک کنترلر تبدیل نمود.
این نشاندهنده می‌تواند نقش کنترلر را در سیستم‌های بچینگ، بگینگ و ... ایفا نماید که این امر از طریق نصب برنامه‌های متفاوت بر روی کنترلر D410 قابل حصول است.
همچنین این دستگاه قابلیت نصب کارت‌های ورودی و خروجی مختلف را دارا می‌باشد که توانایی کنترل‌های مختلفی را به دستگاه می‌دهد.
علاوه بر موارد فوق، این نشاندهنده دارای خروجی 4 تا 20 میلی آمپر، 0 تا 10 ولت جهت ارتباط با PLC و دو عدد ست پوینت نیز می‌باشد که جزء معدود نمایشگرهایی است که بصورت پیش فرض این امکانات را دارد.

نشاندهنده D410 یکی از نشاندهنده‌هایی است که شرکت پارس موازین در محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

باسکول مدل VS415-S (مخصوص توزین تریلی و کامیون)

پلاتفرم این نوع باسکول بالاتر از سطح زمین قرار می‌گیرد و ماشین از طریق دو رمپ بتنی بر روی باسکول وارد یا خارج می‌شود. تیرهای اصلی پلاتفرم به صورت جان پناه از دو طرف سواره رو پلاتفرم، بالاتر می‌ایستند و مانع خارج شدن سهوی ماشین از روی باسکول می‌شوند.
پلاتفرم این باسکول به صورت قطعات پیش‌ساخته کاملاً فلزی با ضخامت ورق پوشش 10 میلی متر و اتصالات پیچ و مهره‌ای تحویل می‌شود. پلاتفرم باسکول متشکل از دو تیر اصلی و چند پالت است که بر روی تیرهای اصلی نصب می‌شود. پلاتفرم VS415-S قابل دمونتاژ، حمل به محل دیگر و مونتاژ مجدد می‌باشد که از ویژگی‌های خاص این نوع باسکول محسوب می‌شود. سرعت کار در مرحله نصب و راه‌اندازی این باسکول‌ها بسیار بالاست.

•    نوع لودسل: لودسل‌های آنالوگ شرکت پرشیا مولن هلند و دیجیتال شرکت فیستر واگن آلمان
•    نشاندهنده: نشاندهنده آنالوگ و دیجیتال کمپانی فیستر واگن آلمان
•    پلاتفرم: تمام فلز در ابعاد مختلف
•    قطعات این پلاتفرم بصورت پیش ساخته به محل نصب حمل و در محل نصب مونتاژ خواهد شد.
•    اتصالات: پیچ و مهره‌ای
•    کاپ فولادی: این قطعه باعث می‌شود نیروهای وارده به آکس لودسل وارد شده و از خطای توزین جلوگیری شود.
•    نوع ضربگیر: میله‌ای، این ضربگیر نوسانات طولی و عرضی پلاتفرم را به صفر می‌رساند و جدیدترین نوع ضربگیر در اروپا می‌باشد.
•    دومی: برای هر لودسل یک دومی تحویل می‌شود که در زمان مونتاژ پلاتفرم استفاده و باعث خواهد شد لودسل بصورت عمود در محل نصب قرار گرفته و دقت توزین، وفاداری و رواداری را کاملا تامین می نماید.
•    این طرح را می‌توان با هزینه بسیار کم دمونتاژ و در محل دیگر مجدداً مونتاژ نمود.
•    کلیه لودسل‌ها، نشاندهنده، جانکشن باکس و کابل‌های ارتباطی تجهیزات دیجیتال از کشور آلمان وارد می‌شود.
•    جانکشن باکس دیجیتال و کلیه گلندهای مربوطه فلزی می‌باشد و مجهز به مدار مشخص کننده ولتاژ تغذیه می‌باشد.

توضیحات بیشتر:
این نوع باسکول از نظر بهداشتی کاملا مناسب است و به دلیل اینکه حوضچه ندارد در زیر باسکول گل و لای و زباله جمع نمی‌شود و آب‌های محوطه وارد حوضچه آن نمی‌شود و از تولید آلودگی جلوگیری می‌شود. نظر به اینکه این باسکول در بالای سطح زمین نصب می‌شود هزینه‌های حفر حوضچه و فونداسیون سازی اضافی را ندارد.
در صورت نیاز به جابجایی، باسکول فوق قابل جابجایی است و نسبت به باسکول حوضچه‌دار هزینه کمتری در محل نصب باقی می‌ماند.
گاردهای فلزی پلاتفرم این باسکول باعث می‌شود چرخ کامیون سهوا از پلاتفرم بیرون نماند و اختلاف توزین ایجاد نشود.
با توجه به اینکه پلاتفرم کاملا بالای سطح زمین نصب می‌شود، تردد افراد در محوطه از روی آن غیرممکن است و این مورد از خطای توزین جلوگیری می‌نماید.
چون باسکول بالای زمین نصب شده است، اپراتور به راحتی می‌تواند کل مجموعه باسکول را ببیند و در مواقع لازم هر نقطه‌ای را کنترل نماید.

خدمات پس از فروش:
•    سرویس و تعمیر توسط کارشناسان آموزش دیده در خارج و داخل کشور، در سراسر کشور انجام می‌شود.
•    قطعات یدکی در کلیه روزهای هفته تحویل می‌شود.
•    مشتریان محترم می‌توانند با انعقاد قرارداد سالیانه، سرویس و تعمیر باسکول خود را تحت پوشش قرار دهند.

محصولات شرکت پارس موازین تحت پوشش پروانه‌های ذیل قرار دارند:
•    پروانه تولید وزارت صنایع و معادن
•    پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد
•    گواهینامه مدیریت تضمین کیفیت  ISO 9002