باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

سیستم توزین نوار نقاله

شرکت پارس موازین بعنوان نماینده انحصاری شرکت Precia molen فرانسه از سال 1381 سیستم‌های توزین تسمه نقاله و ویفیدر این شرکت را عرضه و خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی قطعات را تضمین می‌نماید.
همچنین شرکت پارس موازین با انعقاد قرارداد Technology Transfer Agreement با شرکت پرشیا مولن فرانسه و آموزش کارشناسان خود در فرانسه، توانسته است تکنولوژی روز دنیا را در زمینه این نوع سیستم‌های توزین وارد ایران کند و مشتریان بسیاری از جمله شرکت فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در حال حاضر از سیستم‌های توزین تسمه نقاله این شرکت استفاده می‌کنند.
سیستم‌های توزین تسمه نقاله در انواع و ابعاد متفاوت به صورت تک آیدلر یا دو یا سه آیدلر بر اساس مشخصات کانوایر خریدار قابل ارائه می‌باشد.

از مهمترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به نکات ذیل اشاره نمود:
- ساخت قطعات مطابق با استاندارد OIMLR50 در کلاس دقت‌های 0.5 و 1 و 2
- حصول دقت 1% بدون نیاز به تست و کالیبراسیون
- امکان اتصال 31 دستگاه سیستم توزین تسمه نقاله به یک دستگاه کنترلر

سیستم توزین نوار نقاله بر اساس ساختار مکانیکی و تعداد لودسل‌ها به سه مدل تقسیم می‌شوند:

ماژول مکانیکی مدل TAB:
سیستم توزین TAB دارای حداقل دو آیدلر (دو Station) توزین می‌باشد. این سیستم توزین متشکل از یک پل توزین کامل با چهار لودسل است که با استفاده از ضربگیرهای مخصوص و طول زیاد ناحیه توزین، بهترین دقت توزین را بر اساس استاندارد OIML R50 تضمین می‌کند.

ماژول مکانیکی مدل FX:
از دو واحد مخصوص توزین که هر یک دارای یک لودسل می‌باشند، تشکیل شده است. این ماژول با یک Roller Station مخصوص تحویل می‌شود که علاوه بر اینکه مشکلات Bending را به علت استحکام خود از بین می‌برد، نیاز به ایجاد تغییرات در Station موجود یا برش کانوایر را نیز حذف می‌کند. این ماژول مکانیکی دارای قفل کننده (Lock) مخصوص برای جابجایی است و با استفاده از ساختار مکانیکی خاص خود قابل نصب بر روی انواع کانوایر با عرض نوار متفاوت است.

ماژول مکانیکی مدل Single:
از یک واحد توزین با یک لودسل تشکیل شده است که دارای 4 تنظیم کننده ارتفاع می‌باشد. این ماژول با یک Roller Station مخصوص تحویل می‌شود که علاوه بر اینکه مشکلات Bending را به علت استحکام خود از بین می‌برد نیاز به ایجاد تغییرات در Station موجود یا برش کانوایر را نیز حذف می‌کند.