باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

صحت عملکرد باسکول‌های فرودگاه خرم آباد بررسی شد

مدیر کل اداره استاندارد لرستان از آزمون باسکول‌های مستقر در کانتر فرودگاه خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، مرضیه قنبریان گفت: این اداره کل در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی خود، باید هر وسیله سنجش از جمله باسکول‌ها را حداقل یک بار در سال مورد ارزیابی صحت عملکرد قرار دهد که این مهم توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران و یا شرکت‌های مجری تأیید صلاحیت شده همکار سازمان صورت می‌گیرد. قنبریان در ادامه بیان کرد: دو باسکول مستقر در محل تحویل بار مسافرین فرودگاه، به ظرفیت 300 کیلوگرم، مطابق استاندارد ملی ایران به شماره 23690 با وزنه‌های استاندارد (کالیبره شده) مورد توزین قرار گرفت.


حضور شرکت پارس موازین در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

این نمایشگاه که روز دوشنبه مورخ 93/04/14 آغاز به کار کرد، در مساحتی بالغ بر 19 هزار متر مربع برگزار شده و شرکت‌های داخلی و خارجی در آن حضور چشمگیری داشتند. در این نمایشگاه 446 شرکت داخلی فعال در بخش ماشین آلات خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزار آلات صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، سرمایه گذاری صنعتی، آخرین توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. تعداد حضور کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه، نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد نشان می‌دهد که با مشارکت 209 شرکت خارجی از 27 کشور جهان برپا شد.


به طور کلی در نمایشگاه‌ها دو اتفاق مهم همزمان رخ می‌دهد؛ کالا، خدمات و فن‌آوری‌های شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به مخاطبان محصول عرضه می‌گردد و همچنین تبادل نظر و ارزیابی در خصوص یک صنعت به وجود می‌آید. نمایشگاه نردبانی برای ارتقای یک کسب و کار و صنعت است؛ چه در شکل و اندازه عام آن و چه به صورت خرد و در میان برندها، کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که محصول خودشان را به نمایشگاه می‌رسانند. شرکت پارس موازین در راستای وظیفه راهبردی خود که همانا مشتری‌مداری است، در این نمایشگاه حاضر شده و ضمن عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات خود از جمله انواع باسکول، سیستم توزین نوار نقاله، ویفیدر، جک‌های تخلیه، سیستم توزین ریلی (باسکول قطارکش)، سیستم توزین آویز، هاپر اسکیل و ...، نقطه نظرات مشتریان محترم را در خصوص نیازمندی‌ها و انتظارات ایشان از محصولات دریافت نمود. این امر تاثیر بسیار مهمی بر ارایه محصولات متناسب با نیاز مشتری و همچنین ارایه خدمات مؤثر خواهد داشت. شرکت پارس موازین به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های Bilnciai ایتالیا، Pfister Waagen Bilancia آلمان، EHP آلمان و Precia Molen فرانسه از تمامی مشتریانی که با حضور گرم خود در غرفه این شرکت ما را در ادامه راه خود دلگرم نمودند، سپاسگزاری می‌نماید.