باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

حضور شرکت پارس موازین در نمایشگاه بزرگ صنعت تبریز

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی از تاریخ 31/2/92 الی 3/3/92 میزبان شرکت‌های فعال در حوزه صنعت کشور در نمایشگاه بزرگ صنعت تبریز بود. این نمایشگاه از آن جهت حایز اهمیت می‌باشد که استان‌های آذربایجان به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی کشور، نقش مهمی را در تولیدات صنعتی و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا می‌نمایند.
شرکت پارس موازین در راستای ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان این منطقه از کشور، با حضور در نمایشگاه بزرگ صنعت تبریز، محصولات خود از قبیل انواع باسکول‌های جاده‌ای، جک تخلیه، سیستم توزین نوار نقاله و ... را به بازدیدکنندگان و مشتریان محترم معرفی نمود.


به دلیل استقرار نماینده شرکت پارس موازین در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و مزایای منحصر به فرد باسکول پیش‌ساخته پارس موازین و تجهیزات الکترونیکی مربوطه، این باسکول مورد استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه تبریز قرار گرفت.
شرکت پارس موازین از کلیه عزیزانی که از غرفه این شرکت در نمایشگاه بزرگ صنعت تبریز بازدید نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به سایت آن شرکت مراجعه فرمایید

باسکول های قطار کش شرکت پارس موازین

شرکت پارس موازین جزء معدود شرکت‌هایی است که دارای گستره وسیعی از سیستم‌های توزین صنعتی در سبد محصولات خود می‌باشد و توانسته علاوه بر تولید و نصب انواع باسکول‌های تریلی‌کش و کامیون‌کش در اقصی نقاط کشور، در خصوص سیستم‌های توزین ریلی (قطارکش) نیز فعالیت نموده و در این حوزه دارای سابقه درخشانی می‌باشد.
به عنوان نمونه، باسکول‌های قطارکش این شرکت در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، بسیاری ار شرکت‌های بزرگ فولادی، شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی، سیلوهای گندم، کارخانجات زغالسنگ و ... نصب گردیده و در حال بهره‌برداری می‌باشد.

یکی از پروژه‌های منحصر به فرد و درخشان شرکت پارس موازین در حوزه سیستم‌های توزین ریلی، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی اولین باسکول قطارکش با استفاده از لودسل‌های دیجیتال در ایران می‌باشد که در حال حاضر در سایت یکی از بزرگترین شرکت‌های سوخت رسانی (بانکرینگ) ایران در شهرستان مراغه در حال بهره‌برداری می‌باشد.
این باسکول دارای ظرفیت 120 تن بوده و در آن از 10 عدد لودسل دیجیتال CPD محصول شرکت فیستر واگن بیلانشای آلمان استفاده گردیده است. به علت تکنولوژی استفاده شده در لودسل‌های دیجیتال، این باسکول دارای عملکردی مناسب‌تر در مقایسه با سایر باسکول‌های قطارکش در سطح کشور می‌باشد.

از نکات قابل توجه در خصوص باسکول مذکور این است که کل فرایند طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی آن تنها در مدت 3 ماه کاری صورت پذیرفت که این زمان در نوع خود رکوردی بی‌نظیر به حساب می‌آید.
به علت کیفیت بالای محصولات ارایه شده، شرکت پارس موازین موفق گردیده علاوه بر باسکول‌های تریلی‌کش و کامیون‌کش، نزدیک به 10 دستگاه باسکول قطارکش را نیز در کشورهای همسایه ایران نصب و راه‌اندازی نماید.

شرکت پارس موازین به عنوان اولین و تنها تولیدکننده باسکول قطارکش با لودسل دیجیتال، خرسند است که همواره توانسته پیشگام در تولید انواع سیستم‌های توزین صنعتی در کشور عزیزمان ایران باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به سایت آن شرکت مراجعه فرمایید