باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

60 درصد کاهش تلفات ناشی از تصادف و 70 درصد کاهش سرعت در محور بوشهر

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان بوشهر بیان کرد: در ماه آینده نیز عملیات احداث دوربین کنترل سرعت در محور گناوه به دیلم آغاز خواهد شد ضمن اینکه محور چغادک، خورموج، کنگان و عسلویه نیز تا اواسط تابستان آینده دوربین کنترل سرعت نصب خواهیم کرد. با اجرای طرح‌های هوشمند سازی جاده‌ها در استان بوشهر 60 درصد کاهش تلفات ناشی از تصادف و 70 درصد کاهش سرعت در محور بوشهر، برازجان و گناوه داشتیم. در تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر دستگاه تردد شمار نصب‌شده، ضمن اینکه دستگاه WIM یا باسکول در حال حرکت که 17 دستگاه در کل ایران وجود دارد در استان بوشهر 2 دستگاه آن در حال بهره‌برداری و یک دستگاه هم در حال نصب است. همچنین 16 مورد دوربین نظارت تصویری در نقاط حادثه‌خیز استان بوشهر و 15 دوربین کنترل سرعت نیز در نقاط مختلف استان نصب‌شده است. برای اجرای طرح‌های هوشمند سازی جاده‌ها در استان بوشهر 6 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

عملیات اتصال دومین سیلوی گندم شرق کشور به راه آهن سراسری امروز در شهرستان فیروزه به پایان رسید.


عملیات اتصال دومین سیلوی گندم شرق کشور به راه آهن سراسری امروز در شهرستان فیروزه به پایان رسید. مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: این طرح با طول هزار و 300 متر و اعتبار 12 میلیارد ریال ساخته شد. این بخش از مسیر ریلی، سیلوی 30 هزار تنی شهرستان فیروزه را به خط سراسری متصل می کند و سبب تخلیه و بارگیری گندم به میزان 200 تن در ساعت می شود. با بیان اینکه با این اقدام عملیات تخلیه و بارگیری با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود، در کنار سیلو و محل اتصال آن به خط ریلی، یک باسکول دیجیتالی 60 تنی، حفره تخلیه و کندوی صادراتی هم ایجاد شده است. در محدوده سیلوی 30 هزار تنی شهرستان فیروزه، یک سیلو با ظرفیت 50 هزار تن در دست احداث است که ساخت آن تا کنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد. شهرستان فیروزه در 145 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

حضور شرکت پارس موازین در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت، معدن و صنایع وابسته در شهر مشهد

شرکت پارس موازین به عنوان اولین تولیدکننده باسکول های تمام الکترونیک در ایران، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت، معدن و صنایع وابسته حضور یافت.

در غرفه شرکت پارس موازین محصولات گوناگون این شرکت در حوزه سیستم‌های توزین دینامیک و استاتیک اعم از لودسل دیجیتال و آنالوگ، نمایشگر دیجیتال و آنالوگ انواع باسکول تریلی‌کش، باسکول قطار کش و سایر تجهیزات مرتبط معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شد که مورد استقبال گسترده بازدید کنندگان صنایع ریلی، فولادی و معدنی کشور قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه نماینده محترم کاشمر از مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده و از غرفه ها و محصولات غرفه داران و همچنین غرفه شرکت پارس موازین بازدید به عمل آوردند.

در نمایشگاه صنعت و معدن و صنایع وابسته، زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ماشین آلات و قطعات صنعتی، ابزارآلات دستی، برقی و صنعتی و اتوماسیون صنعتی، فولاد، متالورژی، ریخته گری، معدن، ماشین آلات راهسازی، ریلی، جاده ای و صنایع وابسته می باشد.

گفتنی است در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت 100 شرکت داخلی از استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، البرز، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، کرمان و نمایندگی های خارجی از کشورهای تایلند، چین، آلمان، ترکیه و هند شرکت نمودند.

در محور اردبیل ـ نمین و آستارا باسکول دیجیتالی نصب گردیده است.

در محور اردبیل ـ نمین و آستارا باسکول دیجیتالی نصب شده که بار اضافی خودروها را به صورت آنلاین ثبت و ضبط می‌کند، در سنسورهای تعبیه شده در مسیر حرکتی خودروهای سنگین با بار اضافی از طریق این سیستم هشدارهایی به پلیس داده می‌شود تا بار اضافی خودروها را ثبت کنند و زمینه ثبت تخلفات و اعمال جرایم به راحتی به پلیس فراهم آید. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت : این امر در عین حرکت خودرو در مسیر اردبیل ـ نمین ـ آستارا انجام شده و بار اضافی با تناژ تعیین شده و ارائه گزارش به پلیس برای ثبت تخلفات انجام می‌شود. با اشاره به اولویت برنامه‌های حمل و نقل استان در حوزه احداث پاسگاه‌های پلیس راه ، قرار است بعد از تونل 11 در محور اردبیل ـ سرچم با تعیین مکانی پاسگاه سرچم احداث شود که کمیته مکان‌یابی کارهای خود را انجام داده و با تامین اعتبار به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود. پاسگاه بعدی نیز در محور گرمی ـ بیله‌سوار احداث خواهد شد که امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه‌ها پلیس راه به راحتی بتواند با استقرار دوربین‌های نظارتی، پلاک‌خوان و ثبت سرعت از تخلفات جلوگیری کرده و زمینه ایمن‌سازی بیشتر ترددها را فراهم آورد.