باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

نصب یک دستگاه باسکول توزین در حال حرکت WIM در محور بیرجند

سال جاری برای جلوگیری از ویرانی محورهای استان خراسان جنوبی در اثر حمل تناژ اضافه بار توسط خودروهای سنگین و نیمه سنگین عمومی، نسبت به برگزاری مناقصه و نصب یک دستگاه باسکول توزین در حال حرکتWIM در محور بیرجند-قاین اقدام شد.

امسال 16 هزار و 500 متر مربع جاده در این محور احداث و به صورت موقت برای دسترسی تحویل شد.

تکمیل عملیات و تحویل موقت پروژه روسازی محوطه به مساحت 53 هزار متر مربع و انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی تکمیل سالن مسافربری و کارهای باقیمانده به مساحت سه هزار و 300 متر مربع را از دیگر اقدام های انجام شده در این بازارچه می باشد.

انعقاد قرارداد و شروع احداث دیوار سایت 10 هکتار طرح توسعه به میزان سه هزارمتر مربع از دیگر اقدامهاست.

391 باسکول در استان آذربایجان غربی مورد آزمون قرار گرفت.

در سطح استان آذربایجان غربی 391 مورد باسکول و 1209 مورد وسایل سبک سنجش مورد آزمایش قرار گرفت.


به مناسبت هفته استاندارد، تعداد جایگاه های سوخت CNG در سطح استان 111 فقره بوده که از این تعداد 45 جایگاه غیر استاندارد به دلیل نواقص فنی شناسایی شده است. 5214 نازل سوختی در سطح استان مورد کنترل قرار گرفته و برچسب استاندارد نصب شده است. 4هزار و 340 فقره گواهی وارداتی و 841 فقره گواهی صادراتی در 6 ماهه سال جاری صادر شده است و عمده ترین محصولاتی صادراتی خرما، کشمش، پسته، سیمان، روغن های روان کننده صنعتی و مواد غذایی و پزشکی بوده است. با اشاره به اینکه در 6 ماهه سال جاری تعداد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری یک هزار و 70 بوده است، در 6 ماهه نخست سال 84 پروانه کاربرد استاندارد صادر و 105مورد پروانه ابطال شده است. 118 فقره گواهی کنترل آسانسور صادر شده است و شهرداران تا قبل از صدور گواهی کنترل آسانسور اجازه صدور پایان کار را ندارد. مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: کارشناسان از یک هزار و 43 واحد تولیدی خدماتی بازدید کرده و یک هزار و 72 مورد نمونه اخذ کرده اند. در سطح استان 391 مورد باسکول و 1209 مورد وسایل سبک سنجش مورد آزمایش قرار گرفت. 254 سردخانه سطح استان در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 165 واحد سردخانه دارای پروانه استاندارد ، 16 واحد غیرفعال و 14 واحد سردخانه به دلیل عدم رعایت اصول نگهداری توقیف شده اند. 13 کیلوگرم مصنوعات غیر استاندار داخلی و خارجی در بازرسی های صورت گرفته کشف و از سیستم فروش خارج شده و ارزش تقریبی این محصولات 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

باسکول های پارس موازین در بنادر کشور رکورد توزین دقیق را می شکنند

یکی از بزرگترین بنادر جنوب کشور که بهره مند از پتانسیل های مناسب پسکرانه ای جاده ای ، ریلی و هوایی می باشد، با استفاده از باسکول های پارس موازین رکورد توزین های دقیق را شکست.این توزین ها در سه شیفت کاری مختلف و در هر شیفت کاری بر روی هر باسکول، بیش از 300 مرتبه انجام می شود که در یک روز کاری 900 تا 1200توزین ثبت می گردد و طی گزارش اخذ شده از مشتری هیچ گاه خطایی برای آن اعلام نشده است. پارس موازین مفتخر است که با این باسکول ها نقش موثری در اقتصاد ملی و تجارت خارجی کشور دارد.