باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

حضور شرکت پارس موازین در ششمین نمایشگاه بین¬المللی سیمان، بتن، تکنولوژی‌های ساخت و ماشین¬ آلات وابسته

ششمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی های ساخت و ماشین آلات وابسته در تاریخ 6 تا 9 دیماه 1392 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. همزمان با برگزاری این نمایشگاه، واحدهای تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی و همچنین شرکت‌ها و واحدهای صنعتی و اقتصادی جدیدترین تکنولوژی‌های ساخت و تولید بتن، پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه و نوین‌ترین تجهیزات صنعت سیمان و صنایع وابسته را ارائه کردند. در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه، هند، چین، روسیه ، امارات و ایتالیا حضور دارند.


با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی جهت عرضه توانمندی تولیدات داخلی و حضور کارشناسان و صنعتگران در حوزه تولید و اشتغال، شرکت پارس موازین وظیفه خود دانست جهت برآورده کردن نیازهای فعالان صنایع فوق، با حضور در این نمایشگاه محصولات متنوع خود در زمینه انواع باسکول  و سیستم‌های توزین دینامیک از جمله سیستم توزین نوار نقاله، ویفیدر و Loss-in-Weight را به مشتریان محترم عرضه نماید.

شرکت پارس موازین به دلیل بهره‌مند بودن از تکنولوژی ساخت اروپا در تولید استراکچر سیستم‌های توزین و همچنین ارایه تجهیزات الکترونیکی اروپایی با بهترین کیفیت، مورد استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شرکت پارس موازین از کلیه عزیزانی که از غرفه این شرکت بازدید نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارد.


برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به سایت آن شرکت مراجعه فرمایید