باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

مزایای لودسل دیجیتال نسبت به لودسل آنالوگ

لودسل‌های دیجیتال CPD از آخرین فناوری‌های عرضه شده در صنعت توزین می‌باشند که برای اولین بار و منحصرا در کشور توسط شرکت پارس موازین مورد استفاده قرار گرفته‌اند. خروجی این لودسل به جای سیگنال آنالوگ، سیگنال کاملا دیجیتال است و تغییر سیگنال آنالوگ به دیجیتال با استفاده از یک مدار A/D در خود لودسل و به صورت مجزا برای هر لودسل انجام می‌شود. این لودسل محصول شرکت فیستر واگن بیلانشای آلمان بوده و برای کلاس دقت C3 تا C6 مطابق با استاندارد OIML R60 مورد تائید قرار گرفته است. لازم به ذکر است شرکت پارس موازین نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت فیستر واگن بیلانشای آلمان در ایران می‌باشد. استفاده از لودسل‌های دیجیتال بجای لودسل‌های معمولی آنالوگ با وجود ساختار مکانیکی مشابه و نصب آسان، مزایای زیادی را برای مشتریان محترم ایجاد می‌کند که برخی از آنها به شرح زیر اعلام می‌شود:

 
  • رسیدن بدون نقص خروجی لودسل به جانکشن باکس: با توجه به اینکه خروجی این لودسل به صورت سیگنال دیجیتال می‌باشد، لذا اثرات نویز محیط بر آن به حداقل رسیده و همچنین مساله افت ولتاژ خروجی منتفی می‌گردد. این امر باعث می‌شود عدد خروجی وزن با کمترین تغییر به نشاندهنده رسیده و نمایش داده شود. در حالیکه در لودسل آنالوگ به دلیل تاثیرات نویز محیط و بعضا افت ولتاژ خروجی لودسل، ممکن است خروجی لودسل با تغییرات به نشاندهنده رسیده و در نمایش وزن خطا بوجود آید. در نتیجه دقت و اتکاپذیری لودسل دیجیتال در مقابل لودسل آنالوگ به مراتب بیشتر می‌باشد. لازم به ذکر است پروتکل انتقال اطلاعات در این لودسل RS485 می‌باشد که پروتکلی جهانی و شناخته شده و مورد تایید انجمن بین‌المللی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) می‌باشد.
  • قابلیت تعویض کابل لودسل: در صورت آسیب به کابل لودسل در اثر قطعی یا موش جویدگی می‌توان به راحتی آن را تعویض نمود و مشکلات نیاز به لحیم کاری و یا کوتاه کردن کابل‌ها به راحتی با تعویض کابل رفع می‌شود در حالیکه در لودسل آنالوگ در صورت خرابی کابل یا باید کل لودسل تعویض گردد (تحمیل هزینه بر مشتری) یا اینکه کابل لحیم‌کاری شود که باعث نویزپذیر شدن آن و تاثیر نامطلوب بر دقت باسکول می‌گردد. به اطلاع می‌رساند لودسل دیجیتال دارای حفاظت صنعتی IP68 بوده و بر این اساس کابل قابل تعویض آن در برابر هرگونه نفوذ آب و رطوبت مقاوم است.
  • ارتباط جداگانه با هر لودسل از طریق نمایشگر: اطلاعات هر لودسل به صورت جداگانه روی نمایشگر قابل نمایش است و به راحتی می‌توان هرگونه نقص در لودسل را از طریق نمایشگر تشخیص داد.
  • ایمنی بالاتر در برابر ولتاژهای اضافه: هر مدار A/D در هر لودسل دارای 12 عدد برقگیر می‌باشد که از لودسل در برابر ولتاژهای اضافه حفاظت می‌کند و لودسل را در این زمینه ایمن‌تر می‌کند و میزان آسیب به لودسل‌ها را به حداقل می‌رساند.
  • تنظیم پایه‌ها از طریق نشاندهنده: تنظیم پایه‌های باسکول بدون نیاز به گذاشتن مقاومت در جانکشن باکس و تنها به صورت نرم‌افزاری و از طریق انجام تنظیمات از طریق نشاندهنده قابل انجام است در حالیکه در صورت استفاده از لودسل آنالوگ باسکول نیاز به گوشه‌گیری و تنظیم پایه‌ها با مقاومت دارد. لذا در لودسل آنالوگ زمان تعمیرات در هر نوبت تعمیر حداقل 5 ساعت بیشتر طول می‌کشد و هزینه تعمیرات به صورت تقریبی در یک دوره بهره‌برداری سه ساله دو برابر می‌شود. (که این موضوع برای مشتریانی که خودشان تعمیرات باسکول‌ها را انجام می‌دهند بسیار اهمیت خواهد داشت)
  • عدم نیاز به استاندارد مجدد باسکول در صورت تعویض لودسل: در صورت نیاز به تعویض لودسل نیازی به استاندارد مجدد باسکول نیست و نشاندهنده به صورت اتوماتیک وزن تعیین شده برای هر لودسل را به آن لودسل اعلام می‌کند که با توجه به محل نصب باسکول و شرایط سخت اعزام کارشناس اداره استاندارد، استفاده از این نوع لودسل در کارکرد مداوم باسکول بسیار مؤثر می‌باشد.

شرکت پارس موازین به عنوان اولین و تنها ارایه دهنده لودسل دیجیتال CPD در ایران، با افتخار اعلام می‌دارد با گذشت بیش از 6 سال از عرضه این لودسل به بازار تا کنون هیچ مورد خرابی در خصوص این لودسل گزارش نگردیده است. هدف ما جلب رضایت مشتریان با ارایه بهترین‌های صنعت توزین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به سایت آن شرکت مراجعه فرمایید

نشان دهنده D410 شرکت پارس موازین

در کارخانه های کاشی جهت توزین بچهای ورودی بالمیل نیاز به یک سیستم توزین دقیق می باشد که بتواند هر مخزن مقدار مشخصی خاک را خارج کرده و با هم ترکیب نماید. با استفاده از کنترلر D410 این امر در بسیاری از کارخانه های کاشی میسر گردیده است و تاکنون بیش از 25 کارخانه کاشی درسطح کشور توانسته اند با استفاده از کنترلرهای D410 توزین بچهای بالمیل با دقت بسیار را انجام دهند. که این نیزقابلیت وتوانایی دیگری ازکنترلرD410 می باشد.

لازم به ذکر است که این کنترلر می تواند تا 100 فرمول ترکیبی را تعریف و تا 20 سیلوی مختلف را کنترل نماید.

شایان توجه است که شرکت پارس موازین نماینده انحصاری این محصول از فیستر واگن بیلانشیای آلمان می باشد.


برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به سایت آن شرکت مراجعه فرمایید

مزایای لودسل‌های دیجیتال CPD شرکت پارس موازین

لودسل‌های دیجیتال CPD از آخرین فناوری‌های عرضه شده در صنعت توزین می‌باشند که برای اولین بار و منحصرا در کشور توسط شرکت پارس موازین مورد استفاده قرار گرفته‌اند. خروجی این لودسل به جای سیگنال آنالوگ، سیگنال کاملا دیجیتال است و تغییر سیگنال آنالوگ به دیجیتال در خود لودسل و به صورت مجزا برای هر لودسل انجام می‌شود. همچنین کابل این لودسل به صورت سوکتی بوده که در صورت آسیب به کابل لودسل می‌توان به راحتی آن را تعویض نمود و مشکلات نیاز به لحیم کاری و یا کوتاه کردن کابل‌ها در اثر قطعی یا موش جویدگی کابل به راحتی با تعویض کابل رفع می‌شود. این در حالی است که در سایر لودسل‌های موجود در بازار در صورت آسیب دیدن کابل لودسل باید کل لودسل را تعویض نمود که باعث تحمیل هزینه زیادی به مشتری خواهد شد.

لودسل دیجیتال CPD دارای حفاظت صنعتی IP68 می‌باشد . این بدان معناست که علیرغم سوکتی بودن کابل این لودسل و قابل تعویض بودن آن، در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت کامل دارد و به هیج عنوان و تحت هیچ شرایطی آب به درون آن نفوذ نخواهد کرد.

یکی از مشتریان لودسل دیجیتال CPD، شرکت ساختمانی مشیران می‌باشد. یکی از کارگاه‌های این شرکت در شهر شمالی و باران خیز ساری واقع است که باسکول نیم بتن نیم فلز هم سطح زمین مدل VS-505-S/C شرکت پارس موازین به همراه لودسل دیجیتال CPD که از محصولات بسیار خوب ما می‌باشد در آن نصب شده و در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده است. در پاییز سال 1390 به علت سیل ناشی از بارندگی زیاد، باسکول شرکت مشیران زیر آب رفت و لودسل‌های دیجیتال آن بطور کامل زیر آب قرار گرفت. بعد از رفع سیل، بهره‌بردار بر این تصور بود که به دلیل زیر آب رفتن لودسل دیجیتال ممکن است آب به درون آن نفوذ کرده باشد و در اثر استفاده از باسکول، لودسل‌ها دچار سوختگی شوند . طی تماس مشتری با شرکت پارس موازین، کارشناسان این شرکت به آنها اطمینان خاطر دادند که به دلیل دارا بودن IP68 هیچگونه رطوبتی به درون لودسل نفوذ نکرده و با آرامش خاطر می‌توانند از باسکول استفاده نمایند. خاطر نشان می‌گردد باسکول مذکور از آن تاریخ تا به امروز خوشبختانه بدون هیچگونه مشکلی در حال استفاده و بهره‌برداری می‌باشد.

باسکول مدل WS-110C/P باسکول مدل WS-110C/P

شرکت پارس موازین مفتخر است با ارایه محصولاتی با کیفیت منحصر به فرد و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت توزین، توانسته است موجبات رضایت و آسودگی مشتریان محترم را فراهم آورد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به سایت آن شرکت مراجعه فرمایید

افزایش فروش سیستم‌های توزین نوار نقاله (Belt Scale) شرکت پارس مو

شرکت پارس موازین به عنوان نماینده انحصاری شرکت پرشیا مولن فرانسه (Precia Molen) بیش از 10 سال است که سیستم‌های توزین نوار نقاله آن شرکت را در ایران عرضه می‌نماید و در این راه با کسب تجربیات فراوان و آموزش کارشناسان توانسته به نامی شناخته شده در بین صنایع مختلف ایران تبدیل گردد.
علت موفقیت این شرکت در حوزه سیستم‌های توزین دینامیک در دو امر خلاصه می‌شود: 1- کیفیت و دقت فوق‌العاده محصولات عرضه شده. 2- توانایی بالای کارشناسان فنی و فروش شرکت پارس موازین در ارایه مشاوره به مشتریان و پشتیبانی فنی از محصولات.

توزین نوار نقاله مدل TAB  توزین نوار نقاله مدل FX

شرکت پارس موازین اولین سیستم‌های توزین نوار نقاله با امکان تضمین دقت 1% +- بدون تست با مواد را در سال 1382 در شرکت فولاد خوزستان نصب نموده است که تا کنون در حال بهره‌برداری بوده و رضایت آن شرکت از عملکرد سیستم‌های مذکور منجر به صدور رضایتنامه از سوی شرکت فولاد خوزستان در این خصوص گردیده است.
علاوه بر موارد فوق شرکت پارس موازین با انعقاد قرارداد انتقال تکنولوژی با شرکت پرشیا مولن فرانسه، توانسته است با تولید استراکچر سیستم‌های توزین نوار نقاله در ایران، ضمن افزایش کیفیت سیستم‌های توزین نوار نقاله که تا کنون در ایران تولید شده است، قیمت تمام شده را نیز برای مصرف‌کنندگان کاهش دهد.

 نوارنقاله مدل FX نصب شده در فولاد خوزستان

تمام عوامل فوق دست به دست هم دادند تا فروش این شرکت در حوزه سیستم‌های توزین نوار نقاله در سال 1391 بیش از 100% افزایش یابد.
شرکت پارس موازین امید دارد در سال جدید بتواند نیازهای مشتریان خود را در زمینه سیستم‌های توزین دینامیک با محصولات جدید از جمله ویفیدر و Loss-in-Weight نیز برآورده نماید.