باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

حضور شرکت پارس موازین در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران یکی از وسیع ترین و گسترده ترین رویداد های صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و سوق شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر فعالیت خود را شروع کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده به شمار می آید و هر سال با حضور شرکتها و صاحبان صنایع داخلی و خارجی برگزار می گردد.

امسال نیز این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 16 مهرماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و شرکت پارس موازین به عنوان اولین تولیدکننده باسکول های تمام الکترونیک در ایران، به روال سال‌های گذشته به شکلی پررنگ در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

شرکت پارس موازین در این رویداد بزرگ صنعتی کشور، علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات متنوع خود در حوزه سیستم‌های توزین دینامیک و استاتیک اعم از سیستم توزین نوار نقاله، ویفیدر، انواع باسکول تریلی‌کش، باسکول قطار کش و سایر تجهیزات مرتبط، قابلیتهای ویژه ای از سیستمهای خود را به نمایش گذاشت که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو گردید.

در پانزدهمین نمایشگاه صنعت که در تاریخ 94/07/13 برگزار گردید، به منظور اثبات مقاوم بودن دستگاه در برابر نفوذ آب، لودسل دیجیتال CPD در یک محفظه پرآب قرار داده شده و به نمایشگر متصل گردید و این سیستم در تمام مدت به صورت آنلاین و بدون نقص به کار خود ادامه داد.

همچنین نمونه ای از سیستم توزین هواپیما که چندی پیش و برای اولین بار در یکی از ناوگانهای هواپیمایی کشور با موفقیت نصب و راه اندازی گردید، در غرفه پارس موازین به نمایش درآمد.

شرکت پارس موازین مفتخر است که همواره با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، گامی رو به جلو در جهت پیشبرد صنایع کشور برداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد