باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

باسکول پارس موازین

اولین تولید کننده باسکول تمام الکترونیک در ایران

قیمت سنگ آهن همچنان در سراشیبی است

در آینده وضعیت جهانی نرخ سنگ آهن شیب ملایمی خواهد داشت که احتمال کاهش نرخ ها نیز وجود دارد و انتظار شرایط بهینه در بازار در شرایط کنونی وجود ندارد.متاسفانه قیمت سنگ آهن همچنان پایین است و دورنمای 2 ساله ای برای نرخ سنگ آهن دیده نمی شود و مسایل کلان جهانی نیز در این موضوع موثر بوده اما عمده ترین آن قدرت و توان تولیدکنندگان بزرگ دنیا و لابی کنندگان کلان تولید سنگ آهن بوده که باعث شده رقبا از این بازار خارج شوند. البته در آینده وضعیت جهانی نرخ سنگ آهن شیب ملایمی خواهد داشت که احتمال کاهش نرخ ها نیز وجود دارد و انتظار شرایط بهینه در بازار وجود ندارد . شرایط مدیریت قیمت ها در داخل ایران کمی متفاوت تر است و در صورتی که پیش بینی ها برای توسعه کشور پس از موضوع ثبات سیاسی درست باشد بهبود مدیریت کلان در سیستم دولتی دیده می شود. عضو انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن خاطر نشان کرد: اگر طرح های توسعه ای نیز سرعت گیرد مصرف فولاد در ایران افزایش خواهد یافت. همچنین در صورت ثبات سیاسی در کشورهای همسایه ( افغانستان و سوریه و عراق ) که تاکنون درگیر جنگ بودند وضعیت صادرات فولاد بهبود خواهد یافت و شاهد بهبود وضعیت بازار خواهیم بود.

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات کشاورزی در تبریز

در این دو نمایشگاه 80 شرکت داخلی از استان های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، همدان، فارس، قم، البرز، خراسان رضوی و اصفهان، سه شرکت از کشور ترکیه به طور مستقیم و چند شرکت از کشورهای چین، بلژیک و هلند در قالب نمایندگی حضور دارند. شرکت کنندگان، تولیدهای خود در زمینه های تجهیزات، ماشین آلات، مواد اولیه، صنایع تبدیلی و محصولات نهایی، مکانیزاسیون، هوشمند سازی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، کمپرسور و تجهیزات جانبی هوای فشرده، انواع تراکتور، قطعات، کامیونت و بیل بکهو، تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب، لوله و اتصالات و ورق و پمپ های استیل را به نمایش گذاشته اند. تجهیزات آبیاری، باسکول جاده ای، گل و گیاه، روغن های جایگزین در صنایع کشاورزی، کود معدنی، کمباین، سم ها و آفت کش ها، نهاده ها، کودهای نانو، ماکرو و میکرو المنت، تولید پنیر سویا، پودر شیر خشک و آب پنیر، نشاسته خوراکی و صنعتی، گلوتن گندم، ماشین آلات صنایع غذایی، لبنیات، آسیاب صنعتی، پوشش کف رزینی، مواد اولیه صنایع غذایی، عرقیات گیاهی، شیرینی و شکلات و دستگاه آبمیوه گیری نیشکر در این نمایشگاه ها عرضه شده است. این دو نمایشگاه تا هشتم آبان ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از ساعت 15 تا 20:30 پذیرای کارشناسان و علاقه مندان است.

حضور شرکت پارس موازین در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران یکی از وسیع ترین و گسترده ترین رویداد های صنعتی و بازرگانی کشور می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و سوق شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر فعالیت خود را شروع کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده به شمار می آید و هر سال با حضور شرکتها و صاحبان صنایع داخلی و خارجی برگزار می گردد.

امسال نیز این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 16 مهرماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و شرکت پارس موازین به عنوان اولین تولیدکننده باسکول های تمام الکترونیک در ایران، به روال سال‌های گذشته به شکلی پررنگ در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

شرکت پارس موازین در این رویداد بزرگ صنعتی کشور، علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات متنوع خود در حوزه سیستم‌های توزین دینامیک و استاتیک اعم از سیستم توزین نوار نقاله، ویفیدر، انواع باسکول تریلی‌کش، باسکول قطار کش و سایر تجهیزات مرتبط، قابلیتهای ویژه ای از سیستمهای خود را به نمایش گذاشت که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو گردید.

در پانزدهمین نمایشگاه صنعت که در تاریخ 94/07/13 برگزار گردید، به منظور اثبات مقاوم بودن دستگاه در برابر نفوذ آب، لودسل دیجیتال CPD در یک محفظه پرآب قرار داده شده و به نمایشگر متصل گردید و این سیستم در تمام مدت به صورت آنلاین و بدون نقص به کار خود ادامه داد.

همچنین نمونه ای از سیستم توزین هواپیما که چندی پیش و برای اولین بار در یکی از ناوگانهای هواپیمایی کشور با موفقیت نصب و راه اندازی گردید، در غرفه پارس موازین به نمایش درآمد.

شرکت پارس موازین مفتخر است که همواره با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، گامی رو به جلو در جهت پیشبرد صنایع کشور برداشته است.